سیاه و سفید و آبی کبودی در بازو بعد از دیالیز: چگونه به مقابله با آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سیاه و سفید و آبی کبودی در بازو بعد از دیالیز: چگونه به مقابله با آن

سیاه و سفید و آبی کبودی در بازو بعد از دیالیز: چگونه به مقابله با ItBlack و کبودی آبی در بازوی پس از دیالیز اغلب در میان افرادی که فقط آن را شروع می شود. آنها همیشه سردرگم هستند و می خواهند بدانند که دلیل. پس چه علل کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز هستند و چگونه به مقابله با آن؟
علل کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز چیست؟
در واقع، این است که به نام "دمیدن" فیستول خود را. این اتفاق می افتد زمانی که سوزن (که بسیار تیز) هل حق را از طریق دیوار فیستول به طوری که خون از دستگاه پمپ به طور مستقیم به گوشت و عضلات اطراف فیستول خود را. ناشران ضربه دردناک هستند، آنها به طور چشمگیری زشت هستند و کبودی گسترده چند هفته طول می کشد تا بدن خود را پراکندگی خون است.
ناشران ضربه می تواند در روزهای اولیه در زندگی فیستول مشترک، چرا که دیوار فیستول بسیار نرم و جدید هستند. حتی یک حرکت بازوی کوچک یا قرار دادن سوزن کمی بیش از حد شور و نشاط در طول لولهگذاری در آن انجام خواهد داد.
چگونه به مقابله با کبودی سیاه و سفید و آبی در بازوی پس از دیالیز؟
یخ یا گرما شاید در برخی از راه مفید است، اما آنها می توانند این مشکل را حل کند. در واقع، زمانی که مردم از دیالیز استفاده می شود، نرخ گرفتن کبودی سیاه و سفید و آبی کاهش خواهد یافت. اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، شما نیاز به دنبال کمک از دیگر درمان است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع درمان تغذیه درمانی در درمان بیماری کلیه، آن را نیز می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز. علاوه بر این، می تواند کمک به مردم برای کاهش بار دیالیز، حتی خلاص شدن از آن با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: